Rok akademicki 2023/2024

  • Na posiedzeniu Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia w dniu 21 marca 2024 roku zapoczątkowany został kolejny etap prac nad przygotowaniem systemu wskaźników do oceny jakości kształcenia w Uczelni. Omówione zostały również wyniki studenckiej oceny zajęć za semestr zimowy bieżącego roku akademickiego oraz problemy związane z ankietyzacją. Przedmiotem spotkania był także Konkurs „Dydaktyk roku 2023”, przeprowadzany w ramach projektu Via Carpatia, oraz planowane do realizacji w semestrze letnim badania jakości kształcenia wśród studentów i pracowników Uczelni.

  • Przedmiotem posiedzenia Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia w dniu 1 lutego 2024 roku było przedyskutowanie i wprowadzenie dodatkowych poprawek do opracowanej procedury i projektu kwestionariusza pracowniczej oceny procesu kształcenia i jego jakości. Członkowie Rady przeprowadzili również powtórną analizę przygotowanego projektu nowelizacji zarządzenia w sprawie systemu weryfikacji efektów uczenia się.

  • Kolejne dwa posiedzenia Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia odbyły się w dniach 23 listopada i 14 grudnia 2023 roku. Pierwsze z wymienionych spotkań poświęcone było w całości dyskusji nad procedurą i projektem kwestionariusza pracowniczej oceny procesu kształcenia i jego jakości. Prace te kontynuowane były na kolejnym posiedzeniu, na którym członkowie Rady przygotowali również projekt nowelizacji zarządzenia w sprawie systemu weryfikacji efektów uczenia się.

  • Pierwsze posiedzenie Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia w nowym roku akademickim odbyło się w dniu 19 października 2023 roku. W trakcie spotkania przeanalizowane zostały wyniki studenckiej oceny zajęć za semestr letni roku akademickiego 2022/2023. Podczas dyskusji członkowie Rady zwrócili uwagę na różne problemy związane z badaniem i procedurą jego przeprowadzania. Na spotkaniu omówiono i przygotowano również wstępną wersję procedury do zgłaszania zmian w sylabusach przedmiotowych z wykorzystaniem elektronicznego dokumentu WEU oraz rozpoczęto prace nad nowelizacją zarządzenia w sprawie systemu weryfikacji efektów uczenia się.

Archiwum

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17

Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności.  Dowiedz się więcej