Rok akademicki 2024/2025
Na posiedzeniu Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia w dniu 5 czerwca br. przygotowano i przyjęto ostateczną wersję rekomendacji Rady dotyczących organizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość oraz weryfikacji efektów uczenia się z wykorzystaniem technologii informatycznych, realizowanej spoza siedziby Uczelni. W trakcie spotkania przygotowano również projekt zmian zarządzenia w sprawie procedur i wzorów dokumentów stosowanych w ramach Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia.
Kolejne posiedzenie Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia odbyło się w dniu 15 maja br. W jego trakcie przedyskutowano problemy związane z realizacją zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość oraz weryfikacją efektów uczenia się, przeprowadzaną spoza siedziby Uczelni. Efektem spotkania było przygotowanie rekomendacji Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia dotyczących obu zagadnień. W trakcie spotkania poruszono również temat dodatkowych materiałów do umieszczenia na stronie internetowej oraz przeglądu wewnętrznych aktów prawnych normujących Wewnętrzny System Zapewniania Jakości Kształcenia.
Głównym tematem kolejnego posiedzenia Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia w dniu 20 marca br. było ostateczne uzgodnienie i przyjęcie opisów procedur tworzenia, zmiany i znoszenia studiów oraz wykazu wyznaczników ilościowych programów studiów, które zostaną umieszczone na stronie internetowej Uczelni. W trakcie spotkania poruszono również problem studenckich ocen zajęć oraz wybranych elementów procesu kształcenia i jego jakości.
W dniu 24 stycznia 2025 roku odbyło się kolejne posiedzenie Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia, na którym rozpoczęto prace nad przygotowaniem opisów procedur tworzenia, zmiany i znoszenia studiów, które zostaną umieszczone na stronie internetowej Uczelni. Członkowie Rady przedyskutowali również wykaz wyznaczników ilościowych programów studiów oraz zasadność wprowadzania i realizacji zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Ponadto w trakcie spotkania poruszony został temat wstępnego podsumowania audytu studiów podyplomowych realizowanych w Uczelni.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17
Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności. Dowiedz się więcej