Politechnika Lubelska

ogłasza nabór na stanowisko:

Specjalista w Zespole EZD

Miejsce pracy: Lublin

Główne zadania i obowiązki:

Administracja systemem EZD RP:
             • zarządzanie uprawnieniami użytkowników,
             • dbanie o aktualność struktury organizacyjnej w systemie EZD RP,
             • implementacja zmian wynikających z przepisów prawa.
Obsługa użytkowników:
             • zakładanie, edytowanie i usuwanie kont użytkowników i technicznych,
             • nadawanie ról i uprawnień zgodnie z polityką organizacyjną,
             • prowadzenie szkoleń i bieżące wsparcie użytkowników systemu,
             • pomoc w rejestrowaniu dokumentów i zakładaniu spraw,
             • rozwiązywanie problemów merytorycznych użytkowników.
Zarządzanie dokumentacją i workflow:
             • wnioskowanie o utworzenie i aktualizację schematów obiegu dokumentów (EOD),
             • opracowywanie szablonów dokumentów i instrukcji postępowania,
             • prowadzenie strony intranetowej dotyczącej EZD.
Monitorowanie i raportowanie:
             • identyfikowanie obszarów wymagających optymalizacji działania systemu.
Współpraca z dostawcą systemu:
             • udział w konsultacjach rozwojowych systemu,
             • wdrażanie poprawek i nowych funkcjonalności.
Wspieranie cyfryzacji Uczelni:
             • udział we wdrażaniu nowych systemów elektronicznych.

Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie zawodowe związane z obsługą systemów informatycznych, dokumentacji lub administracją publiczną (min. 1 rok),
• znajomość zasad działania EZD RP lub podobnych systemów,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• umiejętność analitycznego myślenia oraz precyzyjnego formułowania myśli w formie pisemnej,
• komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
• samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.

Mile widziane:
• doświadczenie w administracji systemami EZD lub uczestnictwo we wdrażaniu workflow,
• znajomość zagadnień związanych z archiwizacją dokumentów elektronicznych,
• doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub wsparciu użytkowników.

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• bardzo dobrą atmosferę pracy,
• warunki do poszerzania wiedzy praktycznej,
• pakiet benefitów pracowniczych (trzynastą pensję, dofinansowanie do wypoczynku letniego, możliwość korzystania z karty MultiSport, możliwość korzystania z pakietów ubezpieczenia na życie i zdrowotnych),
• możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Wykaz wymaganych dokumentów:
• list motywacyjny,
• CV,
• klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i klauzula informacyjna RODO –(formularz w załączeniu),
• kwestionariusza osobowego (formularz w załączeniu),
• oświadczenia kandydata, że zapoznał się z Regulaminem zgłoszeń naruszenia prawa w Politechnice Lubelskiej (formularz oraz Regulamin w załączeniu).

JAK APLIKOWAĆ?

Należy:

• przesłać skany dokumentów na adres e-mail: kanclerz@pollub.pl,
wpisując w temacie wiadomości „Konkurs w na stanowisko Specjalisty w Zespole EZD”

LUB

• przesłać dokumenty na adres:
Kanclerz Politechniki Lubelskiej
ul. Nadbystrzycka 40A, 20-618 Lublin
(z dopiskiem na kopercie: „Konkurs w na stanowisko Specjalisty w Zespole EZD”)

Termin składania dokumentów do 20.05.2025 r.

Dodatkowe informacje:
• po analizie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami;
• nadesłanych dokumentów nie zwracamy;
• oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą brane pod uwagę;
• prosimy o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną Politechniki Lubelskiej oraz Klauzulą zgody (załącznik). Jednocześnie informujemy, iż oferty bez podpisanej Klauzuli zgody nie będą rozpatrywane.

Pliki do pobrania

OFERTA PRACY
Dział Kształcenia Politechniki Lubelskiej
poszukuje

kandydatek/kandydatów na stanowisko:
pracownik administracyjno-biurowy

Główne zadania na stanowisku:

  • obsługa merytoryczna jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie procesu kształcenia, m.in. sporządzanie planów zadań dydaktycznych na rok akademicki, sprawdzanie planów obsad dydaktycznych, koordynacja planowania zajęć dydaktycznych i harmonogramów;
  • sporządzanie umów cywilnoprawnych związanych z procesem kształcenia, prowadzenie rejestru tych umów i ich rozliczanie;
  • sporządzanie analiz, zestawień, raportów, przygotowywanie danych do sprawozdań, przygotowywanie procedur i wzorów dokumentów;
  • rozliczanie rocznego pensum nauczycieli akademickich oraz ustalanie liczby godzin ponadwymiarowych i kwot wynagrodzeń z tego tytułu;
  • przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;
  • inne bieżące prace administracyjno-biurowe związane z pracą na stanowisku.

 Wymagania, które powinna spełniać osoba na powyższe stanowisko:

  • wykształcenie wyższe;
  • biegłość w obsłudze komputera (MS Office, szczególnie Excel, Word);
  • podstawowa znajomość języka angielskiego;
  • samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja miejsca i czasu pracy własnej;
  • umiejętność pracy zarówno w zespole jak i samodzielnej pod presją czasu
    w zmieniających się warunkach;
  • umiejętności analityczne i komunikacyjne, dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista;
  • dokładność, terminowość i rzetelność w wykonywaniu powierzonych czynności.

 Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość przepisów prawa dotyczących szkolnictwa wyższego;
  • doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej w uczelni wyższej;
  • znajomość programów graficznych.

  Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość doskonalenia umiejętności i poszerzania wiedzy;
  • pracę w przyjaznej atmosferze w kreatywnym zespole;
  • świadczenia socjalne zgodnie z regulaminem uczelni.

Kandydaci proszeni są o złożenie następujących dokumentów:

  • CV;
  • kwestionariusza osobowego (formularz w załączeniu);
  • listu motywacyjnego (prosimy o podanie w przybliżeniu minimalnego wynagrodzenia brutto, jakie Kandydat/Kandydatka oczekuje otrzymywać);
  • kserokopii dyplomu potwierdzającego wykształcenie;
  • innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenia kandydata, że zapoznał się z Regulaminem zgłoszeń naruszenia prawa w Politechnice Lubelskiej (formularz oraz Regulamin w załączeniu);
  • klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji i klauzuli informacyjnej RODO (formularz w załączeniu).

 

 

Jak aplikować?

 Wymagane dokumenty należy składać w formie papierowej w
Sekretariacie Prorektora ds. studenckich Politechniki Lubelskiej w budynku Rektoratu
ul. Nadbystrzycka 38D w pokoju nr 7,

(w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dokumenty kandydata/kandydatki do pracy w Dziale Kształcenia PL”).

 Termin składania dokumentów do dnia 21 maja 2025 r.

 Dodatkowe informacje

  • Po analizie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  • Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
  • Oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
  • Prosimy o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną Politechniki Lubelskiej oraz Klauzulą zgody (załącznik). Jednocześnie informujemy, iż oferty bez podpisanej Klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych, nie będą rozpatrywane.

 

Wszystkim kandydatom dziękujemy za nadesłanie aplikacji.

Pliki do pobrania

Dziekan
Wydziału Mechanicznego

Politechniki Lubelskiej
ogłasza
KONKURS OTWARTY
na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

w Katedrze Inżynierii Materiałowej

Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w przepisach ustawy „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” z dnia 20 lipca 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.) i Statucie Politechniki Lubelskiej.

Wymagane kwalifikacje:

  • ukończenie studiów I stopnia na kierunku technicznym z oceną na dyplomie 5.0;
  • ukończenie studiów II stopnia na kierunku inżynieria materiałowa ze średnią ocen za studia min. 4.5;
  • udokumentowany dorobek publikacyjny w reprezentowanej dyscyplinie, 3 publikacje w punktowanych czasopismach naukowych za min. 100 punków MNiSzW, indeksowane w Web of Science lub Scopus, preferowane publikacje z obszaru technik addytywnych spiekania stopów z proszków metali;
  • aktywny udział w życiu naukowym, wyrażający się prezentacją prac na konferencjach naukowych (min. 2, preferowane międzynarodowe);
  • znajomość problematyki badawczej prowadzonej w jednostce zatrudniającej;
  • predyspozycje do pracy naukowej, dydaktycznej i organizacyjnej;
  • potwierdzona znajomość problematyki dotyczącej inżynierii materiałowej lub inżynierii mechanicznej (np. staże, praktyki przemysłowe, szkolenia, kursy, umowy o pracę);
  • potwierdzona znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2;
  • potwierdzona biegła znajomość języka polskiego - w przypadku kandydatów, dla których język polski nie jest językiem ojczystym.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  • pisemne zgłoszenie do konkursu (podanie);
  • list motywacyjny;
  • życiorys;
  • kopie dyplomu/ów wymaganych na danym stanowisku;
  • kopie innych dokumentów potwierdzających osiągnięcia naukowe, kwalifikacje zawodowe i kompetencje dodatkowe;
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w poniższym linku do konkursu);
  • oświadczenie kandydata, że Politechnika Lubelska będzie podstawowym miejscem pracy (formularz w poniższym linku do konkursu);
  • podpisana klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w celu realizacji procesu rekrutacji (formularz w poniższym linku do konkursu);
  • informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, a w przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska informację z rejestru karnego innego państwa lub oświadczenia, o których mowa w art. 21 ust. 5-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (instrukcja pozyskania informacji w poniższym linku do konkursu);
  • oświadczenie kandydata, że zapoznał się z Regulaminem zgłoszeń naruszenia prawa w Politechnice Lubelskiej (formularz oświadczenia oraz Regulamin zgłoszeń w poniższym linku do konkursu);

Pierwsza umowa na czas określony, w pełnym wymiarze pracy.

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2025 r.

Zgłoszenie do konkursu wraz z wymienioną wyżej dokumentacją należy:


złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Dziekana Wydziału Mechanicznego,
pok. 108, ul. Nadbystrzycka 36, 20-618 Lublin

LUB

wysłać w formie elektronicznej na e-mail: wm.dziekan@pollub.pl

w terminie do 14 maja 2025 r.

Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów ulegną zniszczeniu. Jeżeli aplikujący będzie chciał odzyskać dokumenty, powinien o tym fakcie poinformować w zgłoszeniu do konkursu.

Pliki do pobrania

Dziekan
Wydziału Mechanicznego

ogłasza konkurs na stanowisko

pracownika inżynieryjno-technicznego
w Katedrze Podstaw Konstrukcji Maszyn i Mechatroniki
na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • przygotowanie stanowisk dydaktycznych, instalacja oprogramowania w pracowniach komputerowych, bieżące monitorowanie  ich stanu, usuwanie potencjalnych awarii;
  • kontakt ze stosownym  serwisami celem usuwania usterek;
  • fizyczna instalacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych;
  • przygotowywanie zapotrzebowań na sprzęt, realizacja zamówień według procedur obowiązujących w PL;
  • ewidencja sprzętu;
  • zapewnianie zaopatrzenia w materiały i podstawowe wyposażenie techniczne laboratoriów;
  • wykonywanie drobnych napraw sprzętu znajdującego się w laboratoriach;
  • zapewnianie okresowych przeglądów, kalibracji urządzeń i aparatury badawczej;
  • udział w pracach naukowo-badawczych Katedry.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (mechanika i budowa maszyn, mechatronika);
  • gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • dobra znajomość obsługi komputera, zwłaszcza aplikacji biurowych (pakiet Office); systemu elektronicznego obiegu dokumentów w PL (program EZD RP – po przeszkoleniu);
  • pożądana znajomość programów inżynierskich, takich jak Matlab; oraz języków programowania , np. C++, Python;
  • umiejętność obsługi aparatury/urządzeń laboratoryjnych będących na stanie katedry.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  • Curriculum Vitae ze zdjęciem i danymi kontaktowymi (e-mail, nr telefonu);
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu);
  • klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji (formularz w załączeniu);
  • oświadczenie kandydata, że zapoznał się z Regulaminem zgłoszeń naruszenia prawa w Politechnice Lubelskiej (formularz oświadczenia oraz Regulamin zgłoszeń w załączeniu);
  • informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIV i XXV art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii a w przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska informację z rejestru karnego innego państwa lub oświadczenia, o których mowa w art. 21 ust.5-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku  o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (instrukcja pozyskania informacji w załączeniu).

 

Zgłoszenie na konkurs, wraz z wymienioną wyżej dokumentacją, należy:

złożyć w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Katedra Podstaw Konstrukcji Maszyn i Mechatroniki
na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 36 w pok. 208
(w godzinach od 8.00 do 14.00)

LUB

przesłać dokumenty pocztą tradycyjną na adres:
Wydział Mechaniczny Politechniki Lubelskiej
Katedra Podstaw Konstrukcji Maszyn i Mechatroniki
ul. Nadbystrzycka 36, 20-618 Lublin.

Rekrutacja trwa do 13 czerwca 2025 r. włącznie

Rozmowy z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone w terminie do 30 czerwca 2025 r.

Pliki do pobrania

DZIEKAN
Wydziału Matematyki i Informatyki Technicznej
Politechniki Lubelskiej

ogłasza konkurs otwarty na stanowisko

ADIUNKT
w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Zakładzie Badawczym Modelowania Matematycznego
w Katedrze Matematyki Stosowanej

Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w przepisach ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.) i Statucie Politechniki Lubelskiej.

Wymagane kwalifikacje:

  • stopień doktora w dyscyplinie z dziedziny nauk ścisłych i przyrodniczych w zakresie matematyki, fizyki lub informatyki;
  • dorobek publikacyjny w zakresie współczesnych metod analizy danych;
  • doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć na poziomie akademickim;
  • płynna w mowie i piśmie znajomość języka polskiego;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej;
  • gotowość do pracy naukowej w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja;
  • mile widziane doświadczenie w zakresie uczestnictwa w projektach badawczych.

Wymagane dokumenty:

  • podanie o zatrudnienie adresowane do JM Rektora Politechniki Lubelskiej (pisemne zgłoszenie do konkursu);
  • list motywacyjny;
  • życiorys;
  • kwestionariusz osobowy (formularz w załączeniu);
  • potwierdzone kopie dokumentów stwierdzających uzyskanie stopnia naukowego, a w przypadku dokumentów sporządzonych w języku innym niż polski także uwierzytelnione tłumaczenie dokumentu na język polski oraz zaświadczenie o równoważności;
  • lista publikacji naukowych;
  • kopie innych dokumentów potwierdzających osiągnięcia naukowe, kwalifikacje zawodowe i kompetencje dodatkowe;
  • informacje o działalności naukowej i organizacyjnej oraz doświadczeniu dydaktycznym;
  • oświadczenie kandydata, że Politechnika Lubelska będzie jego podstawowym miejscem pracy (formularz w załączeniu);
  • klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w celu realizacji procesu rekrutacji (RODO) (formularz w załączeniu);
  • informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, a w przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska informację z rejestru karnego innego państwa lub oświadczenia, o których mowa w art. 21 ust. 5-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (instrukcja w załączeniu);
  • oświadczenie kandydata, że zapoznał się z Regulaminem zgłoszeń naruszenia prawa w Politechnice Lubelskiej (regulamin oraz formularz w załączeniu).

Komplet dokumentów należy:

złożyć w:
Biurze Obsługi Wydziału Matematyki i Informatyki Technicznej Politechniki Lubelskiej
ul. Nadbystrzycka 38, 20-618 Lublin, pok. 8
z dopiskiem „Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta w Katedrze Matematyki Stosowanej WMiIT PL"

LUB

przesłać w formie elektronicznej na adres: wi.sekretariat@pollub.pl
(w tytule wiadomości proszę wpisać: "Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta w Katedrze Matematyki Stosowanej WMiIT PL")
Przesyłane drogą elektroniczną pliki nie mogą przekroczyć rozmiaru 25 MB w jednej wiadomości.           

w terminie do dnia 10.02.2025 r.

Planowane zatrudnienie od 24 lutego 2025 r.             

Przy rozstrzygnięciu konkursu, oprócz kwalifikacji kandydatów, będą brane pod uwagę potrzeby kadrowe Katedry Matematyki Stosowanej WMiIT PL, w szczególności związane z prowadzeniem specjalistycznych zajęć na kierunkach studiów: matematyka oraz inżynieria i analiza danych.

Wybór pracownika odbędzie się na podstawie oceny złożonych dokumentów. Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy. Decyzję o zatrudnieniu podejmuje JM Rektor. Politechnika Lubelska zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia oraz odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów ulegną zniszczeniu. Jeśli aplikujący będzie chciał odzyskać dokumenty, powinien o tym fakcie poinformować w zgłoszeniu do konkursu.

 

Lublin, dnia 7 stycznia 2025 r.

Pliki do pobrania

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17

Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności.  Dowiedz się więcej