DZIEKAN
Wydziału Matematyki i Informatyki Technicznej
Politechniki Lubelskiej

ogłasza konkurs na stanowisko:

 pracownik Dziekanatu Wydziału Matematyki i Informatyki Technicznej

Zakres obowiązków:

  • obsługa studentów i interesantów w ramach procesu kształcenia na Wydziale Matematyki
    i Informatyki Technicznej (WMiIT)
  • prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami, według grup dydaktycznych na każdy rok akademicki
  • kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z ukończeniem studiów
  • opracowywanie i przetwarzanie danych studentów dla celów analitycznych oraz dla potrzeb sprawozdawczości dla organów państwowych (MNiSW, GUS)
  • archiwizacja dokumentacji studiów w formie tradycyjnej i elektronicznej
  • prowadzenie danych w systemach informatycznych uczelni (ehms, POL-on, EOD)
  • przygotowanie sprawozdań dotyczących studentów i prowadzonych w Uczelni studiów dla organów państwowych (MNiSW, GUS)
  • nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji dotyczącej kształcenia w WMiIT
  • przygotowywanie rozkładów zajęć oraz ich aktualizowanie
  • kompletowanie i wysyłanie korespondencji według wskazań przełożonego
  • inne bieżące prace administracyjno-biurowe związane z pracą na stanowisku zlecane na bieżąco przez przełożonego

 Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • komunikatywność, dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy własnej

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika Dziekanatu
  • doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych (referent, specjalista ds. administracyjnych, specjalista ds. finansowych)
  • doświadczenie zawodowe w pracy na uczelni wyższej

 Wymagane dokumenty:

  • pisemne zgłoszenie do konkursu
  • CV
  • list motywacyjny
  • kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności
  • kwestionariusz osobowy (w załączeniu)
  • klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w celu realizacji procesu rekrutacji (RODO) (formularz w załączeniu)
  • informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX
    i XXV art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r.
    o przeciwdziałaniu narkomanii, a w przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska informację z rejestru karnego innego państwa lub oświadczenia,
    o których mowa w art. 21 ust. 5-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (instrukcja w załączeniu);
  • oświadczenie kandydata, że zapoznał się z Regulaminem zgłoszeń naruszenia prawa w Politechnice Lubelskiej (regulamin oraz formularz w załączeniu).

 

Komplet dokumentów należy:

złożyć w Biurze Obsługi Wydziału Matematyki i Informatyki Technicznej Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 38, 20-618 Lublin, pok. Ox 8,
z dopiskiem „Konkurs w na stanowisko pracownika Dziekanatu”

LUB

przesłać w formie elektronicznej na adres wi.sekretariat@pollub.pl
temat wiadomości „Konkurs w na stanowisko pracownika Dziekanatu” 
Przesyłane drogą elektroniczną pliki nie mogą przekroczyć rozmiaru 25 MB w jednym mailu.

w terminie do dnia 29.10.2025r.        

Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy. Decyzję o zatrudnieniu podejmuje JM Rektor. Politechnika Lubelska zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia oraz odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów ulegną zniszczeniu. Jeżeli aplikujący będzie chciał odzyskać dokumenty, powinien o tym fakcie poinformować w zgłoszeniu do konkursu.

Pliki do pobrania

Dyrektor
Centrum Informacji Naukowo-Technicznej
Politechniki Lubelskiej

ogłasza konkurs na stanowisko:

SPECJALISTY/SPECJALISTKI

 Przewidywany zakres zadań na stanowisku:

  • administracja systemem Dspace;
  • administracja systemem OJS;
  • administracja serwerami Linux.

 Warunki pracy:

  • stanowisko: specjalista/ specjalistka;
  • wymiar etatu: 1;
  • rodzaj umowy: umowa o pracę;
  • przewidywany termin rozpoczęcia: listopad/grudzień 2025;
  • czas trwania umowy: umowa na 3-miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia.

 Wymagania: 

  • znajomość języka Java;
  • znajomość technologii Angular, TypeScript;
  • doświadczenie z serwerami webowymi Tomcat, Apache, Nginx;
  • praca z REST API;
  • administrowanie serwerami linuksowymi;
  • doświadczenie w pracy z bazami danych Postgres, MySql;
  • znajomość języka angielskiego (min. poziom B1);
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i wysoka kultura osobista;
  • otwartość na ustawiczne dokształcanie;
  • samodzielność;
  • umiejętność organizacji pracy własnej.

 Dodatkowe atuty:

  • znajomość frameworka Spring Boot;
  • znajomość języka PHP i HTML;
  • znajomość języka Python;
  • umiejętność pracy z systemami kontroli wersji;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • certyfikaty szkoleń z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • dyspozycyjność.

 Oferujemy:

  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w konferencjach krajowych i zagranicznych, szkoleniach w programie Erasmus+ oraz innych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku, zajęć sportowych, własne ośrodki wczasowe, spotkania integracyjne);
  • grupowe ubezpieczenie na życie, pakiety medyczne;
  • preferencyjne pożyczki;
  • parking na terenie miasteczka akademickiego.

 Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • szczegółowe CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
  • klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (formularz w załączeniu).

Miejsce i forma dostarczenia dokumentów:

Dokumenty należy: 

przesłać pocztą elektroniczną na adres mailowy: sekretariat.bg@pollub.pl,
dopisując w tytule maila „Konkurs – dokumenty aplikacyjne”;

LUB

przesłać pocztą tradycyjną na adres: 
Centrum Informacji Naukowo-Technicznej Politechniki Lubelskiej
ul. Nadbystrzycka 36C, 20-618 Lublin;

LUB

złożyć osobiście w Sekretariacie Centrum Informacji Naukowo-Technicznej Politechniki Lubelskiej (adres powyżej)
z dopiskiem na kopercie „Konkurs – dokumenty aplikacyjne”.

 

Termin dostarczenia dokumentów: do dnia 17.10.2025 r. do godziny 14.00.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji: październik 2025 r.

Informacje dodatkowe

Politechnika Lubelska zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych aplikujących oraz prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyn.

Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów/kandydatek ulegną zniszczeniu. Jeżeli aplikujący będzie chciał odzyskać dokumenty, powinien o tym poinformować w zgłoszeniu do konkursu.                            Prosimy o zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną Politechniki Lubelskiej oraz podpisanie Klauzuli zgody (Załącznik). Oferty bez podpisanej Klauzuli zgody, niespełniające wymagań konkursowych, niekompletne lub złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

 

Pliki do pobrania

DZIEKAN
Wydziału Matematyki i Informatyki Technicznej
Politechniki Lubelskiej

ogłasza konkurs otwarty na stanowisko

ADIUNKT
w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Zakładzie Badawczym Modelowania Matematycznego
w Katedrze Matematyki Stosowanej

Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w przepisach ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.) i Statucie Politechniki Lubelskiej.

Wymagane kwalifikacje:

  • stopień doktora w dyscyplinie z dziedziny nauk ścisłych i przyrodniczych w zakresie matematyki, fizyki lub informatyki;
  • dorobek publikacyjny w zakresie współczesnych metod analizy danych;
  • doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć na poziomie akademickim;
  • płynna w mowie i piśmie znajomość języka polskiego;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej;
  • gotowość do pracy naukowej w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja;
  • mile widziane doświadczenie w zakresie uczestnictwa w projektach badawczych.

Wymagane dokumenty:

  • podanie o zatrudnienie adresowane do JM Rektora Politechniki Lubelskiej (pisemne zgłoszenie do konkursu);
  • list motywacyjny;
  • życiorys;
  • kwestionariusz osobowy (formularz w załączeniu);
  • potwierdzone kopie dokumentów stwierdzających uzyskanie stopnia naukowego, a w przypadku dokumentów sporządzonych w języku innym niż polski także uwierzytelnione tłumaczenie dokumentu na język polski oraz zaświadczenie o równoważności;
  • lista publikacji naukowych;
  • kopie innych dokumentów potwierdzających osiągnięcia naukowe, kwalifikacje zawodowe i kompetencje dodatkowe;
  • informacje o działalności naukowej i organizacyjnej oraz doświadczeniu dydaktycznym;
  • oświadczenie kandydata, że Politechnika Lubelska będzie jego podstawowym miejscem pracy (formularz w załączeniu);
  • klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w celu realizacji procesu rekrutacji (RODO) (formularz w załączeniu);
  • informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, a w przypadku osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska informację z rejestru karnego innego państwa lub oświadczenia, o których mowa w art. 21 ust. 5-7 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (instrukcja w załączeniu);
  • oświadczenie kandydata, że zapoznał się z Regulaminem zgłoszeń naruszenia prawa w Politechnice Lubelskiej (regulamin oraz formularz w załączeniu).

Komplet dokumentów należy:

złożyć w:
Biurze Obsługi Wydziału Matematyki i Informatyki Technicznej Politechniki Lubelskiej
ul. Nadbystrzycka 38, 20-618 Lublin, pok. 8
z dopiskiem „Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta w Katedrze Matematyki Stosowanej WMiIT PL"

LUB

przesłać w formie elektronicznej na adres: wi.sekretariat@pollub.pl
(w tytule wiadomości proszę wpisać: "Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta w Katedrze Matematyki Stosowanej WMiIT PL")
Przesyłane drogą elektroniczną pliki nie mogą przekroczyć rozmiaru 25 MB w jednej wiadomości.           

w terminie do dnia 10.02.2025 r.

Planowane zatrudnienie od 24 lutego 2025 r.             

Przy rozstrzygnięciu konkursu, oprócz kwalifikacji kandydatów, będą brane pod uwagę potrzeby kadrowe Katedry Matematyki Stosowanej WMiIT PL, w szczególności związane z prowadzeniem specjalistycznych zajęć na kierunkach studiów: matematyka oraz inżynieria i analiza danych.

Wybór pracownika odbędzie się na podstawie oceny złożonych dokumentów. Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy. Decyzję o zatrudnieniu podejmuje JM Rektor. Politechnika Lubelska zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia oraz odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów ulegną zniszczeniu. Jeśli aplikujący będzie chciał odzyskać dokumenty, powinien o tym fakcie poinformować w zgłoszeniu do konkursu.

 

Lublin, dnia 7 stycznia 2025 r.

Pliki do pobrania

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17

Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności.  Dowiedz się więcej