Termin składania Wniosku o stypendium REKTORA 2024/2025

Wnioski o stypenium Rektora  składamy  w Biurze Spraw Studenckich w godzinach 9-13

w terminie od 21 października do 31 października.

Do wniosku obowiązkowo dłączamy zał 3.

 Wniosek do druku z linku poniżej obustronnie - dwie kartki.

Wniosek st. Rektora

Regulamin świadczeń stypendialnych

Rgulamin 2024/25

Termin składania WNIOSKU O STYPENDIUM SOCJALNE 2024/25

Wnioski o stypendium socjalne - wniosek rejestrujemy w formie  elektronicznej w systemie HMS- wirtualny dziekanat, następonie drukujemy,  i składamy z pełną dokumentacją  w Biurze Spraw Studenckich-Do wniosku elektronicznego dołączamy wszystkie dokumenty w formie PDF

w termine : od 23 września do 07 października 2024 roku  w godzinach od 9 do 13

Kolejne terminy :

Litopad: 4-8 listopada

Grudzień: 2-6 grudnia

Styczeń: 7-10 stycznia

Wniosek o stypendium socjalne wypełniony w wersji elektronicznej należy wydrukować w formacie A4 -obustronnie na 4 stronach.

od 1 października 2024 r. dochód uprawniający otrzymanie stypendium nie może przekroczyć:  1570,50zł.

Dochód z 1 ha przeliczeniowego w gosopdarstwie rolnym za 2023r. wynosi: 5451zł.

TABELA

do przeliczania walut w roku akademickim 2024/2025

Hrywna -Ukraina 1 UAH 0,1037
Euro 1 EUR 4,348
Rubel białoruski 1 BYN 1,2955
Rubel rosyjski 1 RUB 0,0427
Dolar amerykański 1 USD 3,935
Funt angielski 1 GBP 4,9997
Frank szwajcarski 1 CHF 4,6828
Tange -Kazachstan 100 KZT 0,8605

Spis dokumentów do stypendium socjalnego:

Zaświadczenie z ośrodka pomocy społecznej:
Student, którego miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty kryterium dochodowego uprawniającego do ubiegania się o świadczenia z pomocy społecznej  600 zł netto, dołącza  obowiązkowo do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego zaświadczenie o korzystaniu w roku złożenia tego tego wniosku lub jego członków z ośrodka pomocy społecznej albo przez centrum usług społecznych. Niedołączenie takiego zaświadczenia skutkuje odmową przyznania stypendium socjalnego. W przypadku gdy student i jego rodzina nie korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, dodatowo należy udkumentować źrodła utrzymania rodziny.

Piki do pobrania:

Wnioski do pobrania

Wnioski w formacie A4 (drukujemy obustronnie na 4 stronach)

Biuro Spraw Studenckich

Podstawowym zadaniem Biura Spraw Studenckich jest realizacja świadczeń  stypendialnych dla studentów  studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla studentów w oparciu o ustawę z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U z 2018 poz. 1668) oraz o regulamin świadczeń dla studentów i doktorantów  PL,
- współpraca z dziekanatami poszczególnych Wydziałów, z Radą Uczelnianą Samorządu Studenckiego PL,

-wypłaty świadczeń stypendialnych z Funduszu świadczeń, NAWA, i innych

- prowadzenie działalności sprawozdawczej o pomocy materialnej,
- wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranej pomocy materialnej,
- sprawy ubezpieczeniowe studentów ( ubezpieczenie zdrowotne).

Adres: DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH
20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 40A (budynek stołówki)

DANE KONTAKTOWE:

  • mgr Agata Zgrzebnicka- Koordynator

e-mail: a.zgrzebnicka@pollub.pl

tel.(81) 5384180, pok. nr 128

Wydział Matematyki i Informatyki Technicznej

Wydział Inżynierii  Środowiska

Wydział Elektrotechniki i Informatyki ( kierunki Elektrotechnika, Inżynieria Biomedyczna II-go stopnia, Inżynieria Multimediów, Inżynierskie Zastosowania Informatyki w Elektrotechnice)

  • mgr Edyta Alinowska 

tel.(81) 5384179, pok nr 130

e-mail: e.alinowska@pollub.pl

Wydział Zarządzania

Wydział Budownictwa i Architektury (kierunek Architektura i Budownictwo niestacjonarne)

Wydział Elektrotechniki i Informatyki ( kierunki Informatyka, Mechatronika II-go stopnia)

 

  • Anna Walasek

tel.(81) 5384178, pok nr 129

e-mail: a.walasek@pollub.pl

Wydział Mechaniczny

Wydział Budownictwa i Architektury (kierunek Budownictwo stacjonarne)

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17

Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności.  Dowiedz się więcej