Wnioski o stypenium Rektora składamy w Biurze Spraw Studenckich w godzinach 9-13
w terminie od 21 października do 31 października.
Do wniosku obowiązkowo dłączamy zał 3.
Wniosek do druku z linku poniżej obustronnie - dwie kartki.
Wnioski o stypendium socjalne - wniosek rejestrujemy w formie elektronicznej w systemie HMS- wirtualny dziekanat, następnie drukujemy, i składamy z pełną dokumentacją w Biurze Spraw Studenckich-Do wniosku elektronicznego dołączamy wszystkie dokumenty w formie PDF
w terminie : od 23 września do 07 października 2024 roku w godzinach od 9 do 13
Kolejne terminy :
Listopad: 4-8 listopada
Grudzień: 2-6 grudnia
Styczeń: 7-10 stycznia
Wniosek o stypendium socjalne wypełniony w wersji elektronicznej należy wydrukować w formacie A4 -obustronnie na 4 stronach.
od 1 października 2024 r. dochód uprawniający otrzymanie stypendium nie może przekroczyć: 1570,50zł.
Dochód z 1 ha przeliczeniowego w gospodarstwie rolnym za 2023r. wynosi: 5451zł.
TABELA
do przeliczania walut w roku akademickim 2024/2025
Hrywna -Ukraina | 1 UAH | 0,1037 |
Euro | 1 EUR | 4,348 |
Rubel białoruski | 1 BYN | 1,2955 |
Rubel rosyjski | 1 RUB | 0,0427 |
Dolar amerykański | 1 USD | 3,935 |
Funt angielski | 1 GBP | 4,9997 |
Frank szwajcarski | 1 CHF | 4,6828 |
Tange -Kazachstan | 100 KZT | 0,8605 |
Zaświadczenie z ośrodka pomocy społecznej:
Student, którego miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty kryterium dochodowego uprawniającego do ubiegania się o świadczenia z pomocy społecznej 600 zł netto, dołącza obowiązkowo do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego zaświadczenie o korzystaniu w roku złożenia tego tego wniosku lub jego członków z ośrodka pomocy społecznej albo przez centrum usług społecznych. Niedołączenie takiego zaświadczenia skutkuje odmową przyznania stypendium socjalnego. W przypadku gdy student i jego rodzina nie korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, dodatowo należy udkumentować źrodła utrzymania rodziny.
Podstawowym zadaniem Biura Spraw Studenckich jest realizacja świadczeń stypendialnych dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla studentów w oparciu o ustawę z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U z 2018 poz. 1668) oraz o regulamin świadczeń dla studentów i doktorantów PL,
- współpraca z dziekanatami poszczególnych Wydziałów, z Radą Uczelnianą Samorządu Studenckiego PL,
-wypłaty świadczeń stypendialnych z Funduszu świadczeń, NAWA, i innych
- prowadzenie działalności sprawozdawczej o pomocy materialnej,
- wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranej pomocy materialnej,
- sprawy ubezpieczeniowe studentów ( ubezpieczenie zdrowotne).
Adres: DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH
20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 40A (budynek stołówki)
DANE KONTAKTOWE:
e-mail: a.zgrzebnicka@pollub.pl
tel.(81) 5384180, pok. nr 128
Wydział Matematyki i Informatyki Technicznej
Wydział Inżynierii Środowiska
Wydział Elektrotechniki i Informatyki ( kierunki Elektrotechnika, Inżynieria Biomedyczna II-go stopnia, Inżynieria Multimediów, Inżynierskie Zastosowania Informatyki w Elektrotechnice)
tel.(81) 5384179, pok nr 130
e-mail: e.alinowska@pollub.pl
Wydział Zarządzania
Wydział Budownictwa i Architektury (kierunek Architektura i Budownictwo niestacjonarne)
Wydział Elektrotechniki i Informatyki ( kierunki Informatyka, Mechatronika II-go stopnia)
tel.(81) 5384178, pok nr 129
e-mail: a.walasek@pollub.pl
Wydział Mechaniczny
Wydział Budownictwa i Architektury (kierunek Budownictwo stacjonarne)
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17
Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności. Dowiedz się więcej