Absolwent w drodze do kariery

11.04.2025

Fundacja Heros rozpoczęła realizację projektu pn. „Absolwent w drodze do kariery III!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Do projektu zapraszamy STUDENTÓW OSTATNIEGO ROKU STUDIÓW (licencjackich, magisterskich, doktoranckich i podyplomowych) oraz ABSOLWENTÓW, którzy ukończyli studia w ciągu ostatnich 5 lat.

Oferujemy:

· staże z wypłacanym stypendium (2 850 zł miesięcznie) na różnych stanowiskach: Pracownik biurowy, Asystent ds. Księgowości, Asystent nauczyciela, Grafik komputerowy, Specjalista ds. kadr i płac, Administrator stron www, Referent ds. księgowości, Asystent ds. rekrutacji, Copywriter, Specjalista ds. personalno-administracyjnych, Asystent ds. kadr i księgowości, Rejestratorka medyczna, Dziennikarz/osoba odpowiedzialna za PR, Grafik komputerowy, Kosmetyczka, Dietetyczka i inne

· dodatek motywacyjny (od 450 zł do 700 zł miesięcznie)

· ciekawe szkolenia zawodowe( w tym indywidualne) np. AutoCAD, Pracownik biurowy z elementami Social Media, Kadry i płace z elementami rachunkowości, Pracownik biurowy z obsługą sekretariatu, E-marketing, Grafika komputerowa z ECDL, Podstawy księgowości i rachunkowości, Tester oprogramowania,

· oferty pracy 

Kto może wziąć udział w projekcie?

Osoby z orzeczoną niepełnosprawnością:

· realizujące ostatni rok nauki w szkole wyższej (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub które ukończyły szkołę wyższą w ciągu ostatnich 5 lat;

· na dzień przystąpienia do projektu pozostające bez zatrudnienia;

· zamieszkujące teren województwa lubelskiego, mazowieckiego, podkarpackiego lub świętokrzyskiego.

Pliki do pobrania

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17

Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności.  Dowiedz się więcej