Za nami kolejna edycja Ogólnopolskiej Konferencji Marketing Okiem Młodych Naukowców

26.03.2025 Studenci

III Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Marketing Okiem Młodych Naukowców” zorganizowana przez Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej oraz Koło Naukowe Pollub.my Marketing zgromadziła uczestników z całej Polski. Wydarzenie miało na celu promowanie najnowszych badań i praktycznych aspektów marketingu, a także wymianę doświadczeń między studentami, doktorantami i pracownikami naukowymi.

W trakcie konferencji poruszone zostały tematy takie jak Social Media Marketing, Customer Relationship Management, Eko Marketing, Neuromarketing czy Visual Marketing. Uczestnicy mieli możliwość wygłoszenia referatów, a także skorzystania z wiedzy praktycznej zaproszonych ekspertów.

Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy do śledzenia kolejnych edycji!

Galeria zdjęć

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17

Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności.  Dowiedz się więcej