III Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Marketing Okiem Młodych Naukowców” zorganizowana przez Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej oraz Koło Naukowe Pollub.my Marketing zgromadziła uczestników z całej Polski. Wydarzenie miało na celu promowanie najnowszych badań i praktycznych aspektów marketingu, a także wymianę doświadczeń między studentami, doktorantami i pracownikami naukowymi.
W trakcie konferencji poruszone zostały tematy takie jak Social Media Marketing, Customer Relationship Management, Eko Marketing, Neuromarketing czy Visual Marketing. Uczestnicy mieli możliwość wygłoszenia referatów, a także skorzystania z wiedzy praktycznej zaproszonych ekspertów.
Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy do śledzenia kolejnych edycji!
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17
Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności. Dowiedz się więcej