Biuro projektu
„Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej – część druga”
ogłasza rekrutację na szkolenie z zakresu usprawnień procesów dydaktycznych (nowe technologie): Reverse teaching and flipped classroom in technical education
Szkolenie adresowane jest do pracowników Politechniki Lubelskiej prowadzących zajęcia dydaktyczne, tworzących kadrę dydaktyczną zgodnie z Regulaminem wsparcia dla kadry kierowniczej, administracyjnej i dydaktycznej Politechniki Lubelskiej (załącznik nr B do Regulaminu Projektu).
Uczestnictwo w szkoleniu pozwoli przede wszystkim nabyć nowe umiejętności dydaktyczne, które będą przydatne w pracy zarówno ze studentami krajowymi jak i zagranicznymi.
W tradycyjnym modelu nauczania wykładowca jest głównym źródłem wiedzy. To on prowadzi zajęcia, w których przepływ informacji zachodzi od prowadzącego zajęcia, do studenta. Studenci wykonują zlecone zadania, a uzyskany wynik przedstawiają prowadzącemu. Szkolenie to (poprzez zagraniczne warsztaty) podniesie kompetencje kadry dydaktycznej pracowników Wydziału Elektrotechniki i Informatyki, w obszarze innowacyjnych metod/umiejętności dydaktycznych. Uzyskane kompetencje pozwolą na większe zaangażowanie studenta w proces dydaktyczny. Stanie się on bardziej aktywny, przez co w znaczącym stopniu przyswoi wiedzę.
Odwrócona klasa to strategia instruktażowa i rodzaj blended learningu, który odwraca tradycyjne środowisko uczenia się poprzez dostarczanie treści instruktażowych, często online, poza salą lekcyjną. Przenosi działania, w tym te, które tradycyjnie można uznać za zadania domowe, do klasy. W odwróconej klasie uczniowie oglądają wykłady online, współpracują przy dyskusjach online lub przeprowadzają badania w domu, angażując się w koncepcje w klasie pod kierunkiem mentora.
Pracownicy zainteresowani szkoleniem proszeni są o zapoznanie się z treścią Regulaminu projektu Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej – część druga, umowa nr POWR.03.05.00-00-Z060/18 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i złożenie następujących dokumentów: formularz danych osobowych (załącznik nr 1b do Regulaminu), oświadczenie kwalifikowalności uczestnika (załącznik 2b do Regulaminu), oświadczenie uczestnika projektu (załącznik 3b do Regulaminu), list motywacyjny, opinia przełożonego wraz z jego zgodą na udział w formie wsparcia, orzeczenie o niepełnosprawności (jeśli dotyczy).
Dokumenty należy składać w Biurze Projektu (inż. Magdalena Latkowska, tel.: 81 538 43 49, e-mail: m.latkowska@pollub.pl), Budynek „Pentagon”, pok. 118, ul. Nadbystrzycka 36B, 20‑618 Lublin w terminie do dnia 28 marca 2022 r. Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem nazwy szkolenia "Reverse teaching and flipped classroom in technical education”.
Uwaga:
Pracownicy, którzy zostaną zakwalifikowani do udziału w szkoleniu powinni zapoznać się z aktualnymi zasadami bezpieczeństwa związanymi z epidemią COVID-19 oraz przestrzegać zaleceń w czasie wyjazdu za granicę (https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych).
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17
Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności. Dowiedz się więcej