Ogłoszenie o rekrutacji na szkolenie z zakresu usprawnień procesów dydaktycznych „Project-based learning approach for teaching emerging technology”

21.03.2022 Pracownicy
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Biuro projektu
Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej – część druga
ogłasza rekrutację na szkolenie z zakresu usprawnień procesów dydaktycznych (nowe technologie): Project-based learning approach for teaching emerging technology

 

Szkolenie adresowane jest do pracowników Politechniki Lubelskiej prowadzących zajęcia dydaktyczne, tworzących kadrę dydaktyczną zgodnie z Regulaminem wsparcia dla kadry kierowniczej, administracyjnej i dydaktycznej Politechniki Lubelskiej (załącznik nr B do Regulaminu Projektu).

 

  • Liczba uczestników: 8
  • Uczestnicy szkolenia: Pracownicy naukowo-dydaktyczni, dydaktyczni i naukowi Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej prowadzący zajęcia ze studentami
  • Liczba dni/godzin szkolenia: 5 dni/30 godzin
  • Wyjazd 7 dniowy: 2 dni na dojazd/przyjazd + 5 dni szkolenia
  • Cel szkolenia: Podniesienie kompetencji dydaktycznych kadry naukowo-dydaktycznej, dydaktycznej i naukowej Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej prowadzącej zajęcia ze studentami
  • Opis szkolenia:

Uczestnictwo w szkoleniu pozwoli przede wszystkim nabyć nowe umiejętności dydaktyczne, które będą przydatne w pracy zarówno ze studentami krajowymi jak i zagranicznymi.

Oparte na projektach podejście do uczenia nowych technologii:

  • praktyczny kurs dla SysML i UML w procesie MDA opartym na wiedzy.

Szkolenie przeznaczone jest dla analityków, dydaktyków projektantów, programistów, kierowników projektów informatycznych. Szkolenie w formie warsztatowej prezentuje zagadnienia analizy, projektowania i dokumentowania systemów informatycznych z wykorzystaniem języka UML. W trakcie szkolenia zostaną zaprezentowane zaawansowane możliwości programu m.in.: MDA i najlepsze praktyki, które znacznie ułatwiają i przyspieszają modelowanie.

  • Podmiot realizujący szkolenie i miejsce szkolenia: Podmiotem realizującym szkolenie będzie uczelnia lub jednostka szkoleniowa państw członkowskich Unii Europejskiej, która specjalizuje się w zagadnieniach zgodnych z tematyką szkolenia.
  • Uczestnik szkolenia otrzyma dyplom lub certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Pracownicy zainteresowani szkoleniem proszeni są o zapoznanie się z treścią Regulaminu projektu Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej – część druga, umowa nr POWR.03.05.00-00-Z060/18 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i złożenie następujących dokumentów: formularz danych osobowych (załącznik nr 1b do Regulaminu), oświadczenie kwalifikowalności uczestnika (załącznik 2b do Regulaminu), oświadczenie uczestnika projektu (załącznik 3b do Regulaminu), list motywacyjny, opinia przełożonego wraz z jego zgodą na udział w formie wsparcia, orzeczenie o niepełnosprawności (jeśli dotyczy).

Dokumenty należy składać w Biurze Projektu (inż. Magdalena Latkowska, tel.: 81 538 43 49, e-mail: m.latkowska@pollub.pl), Budynek „Pentagon”, pok. 118, ul. Nadbystrzycka 36B, 20‑618 Lublin w terminie  do dnia 28 marca 2022 r. Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem nazwy szkolenia "Project-based learning approach for teaching emerging technology”.

Uwaga:

Pracownicy, którzy zostaną zakwalifikowani do udziału w szkoleniu powinni zapoznać się z aktualnymi zasadami bezpieczeństwa związanymi z epidemią COVID-19 oraz przestrzegać zaleceń w czasie wyjazdu za granicę (https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych).

banner_projekt_kolor_1.png

 

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17

Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności.  Dowiedz się więcej