Marketing i Komunikacja Rynkowa - nowy kierunek w roku akademickim 2016/2017

23.05.2016

Marketing i Komunikacja Rynkowa to nowy kierunek na Wydziale Zarządzania. Program kierunku MiKR powstał w wyniku konsultacji z pracodawcami i jest odpowiedzią na ich potrzeby.

Jest to kierunek praktyczny, przygotowujący absolwenta do pracy na stanowiskach związanych z marketingiem, komunikacją rynkową lub sprzedażą. Absolwent kierunku będzie mógł pełnić funkcję pracownika działu obsługi klienta, handlowca lub kierownika biura handlowego, merchandisera, specjalisty ds. działań promocyjnych, specjalisty ds. reklamy, specjalisty ds. PR i kontaktów z mediami, specjalisty ds. badań marketingowych, account managera w agencji reklamowej, jak również brand lub category managera w przedsiębiorstwach handlowych bądź produkcyjnych. Równocześnie, studia na kierunku Marketing i komunikacja rynkowa przygotowują do prowadzenia własnej działalności, zwłaszcza w sektorze usługowym lub handlowym.

 

 

 


Czy wiesz, że MiKR:

… to jeden z trzech takich kierunków w Polsce?
… większość  zajęć to projekty, laboratoria, praca zespołowa?
… ponad 60% zajęć poprowadzą praktycy z regionu i kluczowych ośrodków w Polsce?

A wszystko to z wykorzystaniem technologii i nowych mediów!

 

Pliki do pobrania

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17

Na stronach internetowych Politechniki Lubelskiej stosowane są pliki „cookies” zgodnie z polityką prywatności.  Dowiedz się więcej